måndag 20 augusti 2012

Vill varna er Södertäljebor!

Du lilla, patetiska människa som kör runt i en blå Mitsubishi Eclipse... jag hoppas verkligen för alla andra invånares skull att du inte blir inblandad i en olycka som inefattar fler än dig själv. Ditt aggressiva körsätt, dina idiotiska omkörningar och hur du både stressar och gör andra trafikanter osäkra borde vara anledning nog att rycka ditt kort för alltid! Hade jag inte haft 2 barn i bilen idag hade du fått både ett finger och jag hade blockat dig, inte för att det skulle hjälpa men jag skulle känt mig bättre... i alla fall för stunden!


Dagen har inte bara varit skit pga av en usel människas handlingar. Jag har även hunnit storhandla och fixa hemma. Haft möte här hemma med Socialen då vi står uppskrivna som stödfamilj. Och så har vi firat Fredriks bror Micke här hemma. Mamma/Farmor Ewa hade med sig mat, så jag behövde inte göra något. Lyx! Nu sitter jag klistrad framför Dallas och njuter. Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar