söndag 19 augusti 2012

Tröstäter!

Igår var vi på en jättetrevlig och traditionell kräftskiva ute i Enhörna. Vi gick tipspromenad, tävlade i 5-kamp, åt och drack och vissa av killarna hann med en volleybollmatch i poolen. Vi andra var publik och gissa om det blev jubel när den här "baben" (!?) dök upp!!

 

Vid 22 tog vi bussen hem. Fadern gick på byn och tog nån öl medans jag och lillfisen åkte hem och la oss.
Idag har Alfred varit extremt pipig och jag har inte heller mått bra alls. Jag ringde min mamma och bad henne ta Alfred över natten så jag får vila ut ordentligt. Fredrik åkte ner på stan och hämtade lite tröstmat från Minako, för lite synd är det om mig nu... eller!?


Nu ligger vi och småslöar, tyvärr MÅSTE vi klippa gräset idag och dammsuga hela huset, men vi skjuter på det en liten stund till. Hoppas alla har haft en bra helg och att arbetsveckan som kommer går fort.

1 kommentar: