måndag 13 augusti 2012

Alfred 2011-08-13

Du & jag Alfred...


... och pappa förstås!


Vi älskar dig för att du tar för dig, för att du vågar och litar på oss. För att du får oss att le minst lika många gånger som du själv skrattar varje dag. För att du är envis och inte tar ett nej. För att du är nyfiken och för att du får oss att stanna upp och vara här och nu. För att allt annat blir sekundärt. Just nu är det vi tre mot världen.

Vi är så glada att du valde oss och för att vi har fått finnas här för dig ett helt år redan. Du är omringad av så otroligt många människor som älskar dig. Och dom gånger mamma och pappa inte är hos dig är du hos någon annan som älskar dig. Du kommer aldrig vara ensam min lilla klimp! Hoppas vi kan ge dig alla dom verktygen som gör att du vågar kasta dig huvudstupa ut i livet när det är dags. Och att du lever varje sekund fullt ut och med lika mycket glädje som du gör idag!

GRATTIS ÄLSKADE ALFRED PÅ DIN FÖRSTA FÖDELSEDAG!


PS. Min ursäkt är att det är mitt första och kanske enda barn... låt mig hylla honom bara idag :) DS.

3 kommentarer:

  1. Fösta bilden i dagens inlägg är helt underbar! Och vilken tur Alfred hade som fick er till föräldrar!
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Vilket fin inlägg Linda. Helt klart värt att firas. Du och jag Alfred. Så fint!

    Kram

    SvaraRadera