torsdag 30 augusti 2012

Öm kropp!

Staplande av ved fortsätter. Nu är lilla och stora vedskjulet proppat, samt att jag burit ner ved i ett litet förråd i källaren. Nu är det bara lekstugan kvar att proppa, men högen känns fortfarande lika stor på parkeringen. Hur ska vi få plats med allt? Kan tillägga att jag fortfarande inte kan föra över bilder från mobilen till datorn. På måndag när jag börjar jobba (!!!!!!!) får jag allt nytt (laptop, mobil etc) så då lär det funka. Tills dess har jag lagt beslag på lillasysters digitalkamera. Och dagens bild fick bli dagens ros jag har tagit in och ställt på spiselkransen i min favoritvas.


Lilleman och jag har varit på förskolan idag. Vi har aktiv inskolning och jag är med hela tiden. Nästa vecka får fadern köra måndag och tisdag sen ska vår lilla fis vara flygfärdig. Vi hoppas såklart att det kommer gå bra. Än så länge verkar han trivas. Han leker, söker kontakt med både fröknar och barn och låtsas inte om mig. Han lyssnar inte ens när jag ropar på honom. Och tänk, imorgon är det fredag igen!

1 kommentar:

  1. Å, vad skönt att det verkar gå så bra med inskolningen! Trygga föräldrar, trygg unge <3

    SvaraRadera