torsdag 9 augusti 2012

Tröttma!

Det är ett uttryck en kompis till mig använder! Ett bra ord tycker jag och beskriver exakt vad jag känner idag!


Tråkigt väder, sur unge, missförstånd mellan flera parter idag... känner mig åsidosatt och är bara allmänt less. Och självklart finns det alltid ljusglimtar: Jessica och Niclas (gamla ungdomsvänner) var förbi med sina fina söner Charlie och Leo. En hel påse med kläder hade dom med sig till lillfisen. Och vi fick äntligen in en liten fikastund med Sanna och Danne och deras barn Saga och Sebastian. Jag tänker nu gå ner i min källare, stänga dörren, sätta på tv:n och dricka en kall öl. Imorgon är en annan dag... och den kan bara bli bättre!

1 kommentar:

  1. Vissa dagar är så där trist och tråkiga. Drabbar oss alla, om det nu är till någon tröst.

    Imorgon är en annan dag. Vi snackar happy friday!

    Ha det gott

    SvaraRadera