tisdag 28 augusti 2012

Gröna Lund..

...blev en oskön stund! Jag o syrran skulle tillbringa en heldag på Grönan. Efter mindre än en timma stod jag bakom ett träd i en rabatt bakom Kvasten och kaskadkräktes! Vad händer? Jag som alltid gillat karuseller!?  Vi fick byta våra åkband mot nya (!!!!!) som jag hoppas kunna sälja på Blocket eller nåt! Vi tog spårvagnen till Sergel, gick till Hötorget, konstaterade att ingen film gick som vi ville se så vi började promenera. Först fram- och tillbaka på Drottninggatan, in till Gamla Stan och upp till Söder. Där åt vi hos en jätteglad kines! Sen tog vi pendeln hem och spelade Yatzy. Jag har världens bästa lillasyster som har gjort allt för att hålla storasyster på bra humör. Älskar dig! Nu ska vi spela lite kort innan jag går och lägger mig. Imorgon börjar älskade lilla Alfred på förskolan. Och hur spännande är inte det!? Hoppas jag inte spyr av nervositet igen ;-)




1 kommentar:

  1. Välkommen i klubben. Jag älskade också att åka karusell som barn/ung/ung vuxen men klarar det inte i dag utan att må illa och spy. Tråkigt.

    Lycka till på dagis!

    SvaraRadera