lördag 18 augusti 2012

Segt idag!


Är sliten från gårdagen och konstaterar att "det är inte som förr"! Jag kan/orkar inte festa på samma sätt längre och dagen efter är hemsk. Jag som aldrig varit bakis förut kan vara förstörd en hel dag efter en lite för rolig kväll!
Igår var det samkväm hos Kenny och Malin med deras underbara flickor Ebba och Linn. Pepsi (Peter) som dels är uppvuxen på gatan men även är halvsläkt med mig tittade in och blev kvar på middagen. Efter middagen dök även Malins föräldrar upp (som också är grannar med oss) och Lotta och Janne. Dom sistnämnda kan vi tacka för att vi hamnade här då dom tipsade oss om huset vi har köpt. Lotta är för övrigt Pepsis mamma. Hängde ni med??

 Ebba&Alfred

 Kenny&"Pepsi"

 Linn, Lia & Alfred

Olle&Fredrik

Lotta&Malin

Jag, Lia och Malin tog en taxi ner på stan, ett glas bubbel på Barolo och sen gick vi till Flamingo och drack drinkar och dansade. Ja vi såg ambulanshelikoptern, men missade hela spektaklet med skottlossningen! På vägen hem sprang vi in på macken och köpte en korvbricka *mums* Nu när jag sitter och skriver kom jag på att jag tog 2 bloss igår!!!!!!! Jäkligt onödigt då jag slutade för 3 år sen, men jag har velat prova så länge och lovar att ALDRIG göra det igen! Nu laddar vi för kräftskiva i Enhörna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar