fredag 24 augusti 2012

Sista "normala" fredagen!

Nästa vecka börjar vi inskolning på förskolan, så idag var sista Fredagen på ett tag jag och Alfred gjorde absolut ingenting innan det var dags för babysim. Med en fader som dels har spelat undervattensrugby och dels är en dykfantast. Och med en moder som har tävlingsimmat i yngre år och fortfarande ligger i poolen tills håret är grönt, så var det ganska givet att Alfred skulle börja babysimma. Nu är han på sin 3:e 8-veckors kurs och han bokstavligen ÄLSKAR det! Eftersom simtiden är 14.45 på fredagar har jag en mycket bra anledning att sluta tidigt också.


Väl hemma låg det här fina halsbandet i brevlådan. Nu kan jag ha männen i mitt liv med mig hela tiden!
Familjen har ätit tacos, fadern har gått ner och "jobbat" på Kringelfestivalen, moster har åkt in till Stockholm och lillfisen sover gott. Själv ska jag avnjuta ett glas rosé, chips och tzatziki framför tv:n. Cecilia, en barndomsvän som även hon tillhör den närmaste cirkeln, har precis åkt hem. Så sällan vi får sitta och prata helt själva nu för tiden.. Tack för att du tankat mig hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar