onsdag 8 augusti 2012

Älskar REA-tider!

Jag gillar egentligen inte att köpa kläder när jag är så här överviktig! Jag vet själv varför jag är det och hur jag ska göra/leva för att gå ner igen men det har inte varit min prioritering just nu. Jag tycker alltså inte synd om mig själv utan det är mer ett konstaterande: Just nu är jag väldigt överviktig!
Det värsta är att det är svårt att hitta kläder i min storlek och när det äntligen är tillräckligt stort så sitter det inte som det ska. Men nu har jag hittat lite på rean och då blir jag genast lite gladare. Förra veckan hittade jag 2 toppar och 1 klänning, allt gick på 200:-

Dagens fynd:


Ett rynkat och glansigt, långt linne, en mörkblå tunika, ett par finbyxor och en sjal (ääälskar sjalar) för 250:-

Har även tagit mig en riktig funderare på, då det är meningen att jag ska börja träna igen, om jag ska försöka mig på en Tjejklassiker med start nästa år.... Motivation och äventyr talar för! Alla redskap och grejer man behöver talar emot! Måste luska lite mer vad det går på med anmälningsavgifter etc. Och hur pass fit man måste/borde vara! Såg en tjej som var bra mycket större än mig (men givetvis hade hon tränat inför det) som gjorde Iron man på Hawaii. SÅ JÄKLA HÄFTIGT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar