torsdag 28 februari 2013

Ingen koll på dagarna..

Eftersom jag var hemma i måndags är det lätt att röra ihop dagarna. Idag jobbade jag halva dagen på kontoret och halva hemma, sen hämtade jag lillfisen, mötte moster och gick på loppis. Hittade en jättefin smideskrona att hänga ovanför soffbordet på övervåningen. Måste bara köpa 2 extra krokar på Indiska så den hänger lagom långt ner. 65:- gav jag för den! 


Ikväll var jag på hockey med pappa. SSK vann i förlängningen och är redan sen förra matchen klara för kvalserien. Nu får vi se hur det går då!? Nu ska jag grabba skämmaskudden och se "Fråga Olle" dokumentären. Imorgon efter lunch ska jag lösa in en present jag fick av några nära och kära när jag fyllde år. Jag lovar att skriva några rader om det till helgen. Hoppas ni som hittat hit har en trevlig helg framför er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar