måndag 4 februari 2013

Groundhog day i Nordamerika

Vaknade av skönsjungande sång och nej, inte av familjen utan av världens bästa kompis Fjompen som hade skickat video mms <3 Efter härlig hotellfrukost åkte vi över en tripp till Öland där grannarna hemma äger ett "sommarställe" (typ gård)

 Vi for över bron mot ett väldigt grått, kallt och blåsigt Öland

 Lottas och Jannes blivande gäststuga. Så coolt!

 Ladan och andra stenbuggnader sedda från huset...

 ...och så boningshus, gäststuga och mer lada sedd från andra hållet.

 Mina killar! Den ena med gipsad hand och den andra dunderförkyld, men gör allt för mig idag <3

Vi åkte tillbaka till ett soligt och vindstilla men ack så kallt Kalmar.

Vi sprang runt lite i stan och tittade i affärer, köpte lite småpresenter och hoppade in på Harrys för lite sen lunch och öl. Tillbaka på hotellet slappade jag och Alfred medans Fredrik gick och bastade. Nu har jag laddat med vin och frukt. Här ska skrålas till Mello!! Jag är så glad att Danny är värd, vore jag 10 år yngre skulle jag lätt bli hans groupie. Det är jag förresten även nu, men lite mer på håll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar