tisdag 12 februari 2013

Skitdagc

Kom bara inte upp i morse, var SÅ trött. Till slut fick jag springa över till mammas jobb och låna bilen för att jag inte skulle bli för sen till jobbet. Väl där var jag överröst av allehanda uppgifter och hade svårt att båda jobba bort och prioritera, stressade hem och möttes av svärmor som hälsade en sak från dagis som fick min dag att rasa. Jag satte mig och diktade ihop ett mail till en av dagisfröknarna och hoppas kunna reda ut situationen snarast. Såg framemot ett pass IW (Indoor walking) Jag hade ingen ork, fick håll flera gånger och  trodde jag skulle dö innan passet tog slut och när vi väl skulle stretcha fick jag kramp i hela kroppen. Nej, idag var inte min dag. Jag har nu duschat, ska föna håret och hoppa ner i säng med en stor kopp te. Imorgon är en ny dag! Kan bara bli bättre!


Så här kan det se ut på ett IW-pass :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar