tisdag 5 februari 2013

Olika sorters träning

Jag skulle ha kört ett pass spinning idag, men Alfreds humör sjönk med dagen och till slut bestämde jag mig för att stanna hemma med honom och låta hans behov gå före mina för en gångs skull... Jag passade istället på att bjuda hem Camilla på middag, det var nämligen hon och jag som skulle träna egentligen. Så jag fick köra mental träning idag istället. Dels acceptera att jag är lika mycket hemma med min sjuka son som på jobbet just nu samt att jorden inte går under för att jag missar EN träning. Imorgon är jag bokad på ett jympa-pass, på´t igen! Jag bjuder på en bild av Camilla som brud. Antingen jag eller Fredrik som har tagit bilden då det var vi som fotograferade hela bröllopet...

1 kommentar:

  1. Mentalträning i form av en fin vän på middag, det är underskattad träning.

    Vababndet tär på en. Ju äldre han blir desto mindre vab...kanske inte ngn tröst man som du/ni står mitt uppe i det.

    Kramkram

    SvaraRadera