söndag 24 februari 2013

Underbara helg!

Det är egentligen galet vad mycket man hinner på en helg! I fredags kom Fjompo och gjorde hemlagad pizza till mig, Alfred och lillebror. Fredrik var och jobbade till sena timmen.

 På lördagen hann jag med att träna, bjuda grannarna på omelett-brunch, var och tittade på basket med familjen och åt på Minako. Väl hemma tog vi det lugnt och somnade ganska tidigt.

 Tänk att hoppet tänds igen! Solen är här och men den kommer våren med allt vad det innebär. Snart är snöskottning, dyra elräkningar och mörker är minne blott....för ett tag i alla fall!

 Söndagen tillbringades med storhandling, utelek med barn och hund samt en promenad med även sambon och grannfamiljen, sen iväg och firade min kusin som bjöd på 16-års fika, hem igen där vi har ätit middag och lillfisen och jag har duschat. Nu försöker jag natta honom så att även jag kan ta kväll.

Behöver jag säga något om vädret? Ganska uppenbart och säkert ömsesidigt om vad jag tycker och tänker! Nu väntar en fullspäckad vecka med händelser, det gäller att hänga med och hoppas alla håller sig friska. 
Ha en skön söndag!

2 kommentarer: