fredag 8 februari 2013

TGIF

Jag jobbade hela dagen idag, kors i taket! Sambon fick ta förmiddagen med lillfisen och hans mamma eftermiddagen. Känns skönt att inte ha ett berg med jobb att komma till på måndag. Farmor stannade på middag, likaså min barndomsvän Anna och våran "varannan-helg-tjej".


Ingen ville vara med på bild idag! Men vi åt tacos, drack kaffe framför öppna spisen och pratade om livet i största allmänhet. Spännande blandning med en tonåring, en som jobbar med tonåringar och en som är polis... och så jag!
Är ganska matt idag, har inte riktigt kraft och energi. Sen har jag gjort dåliga val och lagt det lilla jag har på människor som suger musten ur mig. Svårt med balans ibland. Längtar till imorgon då det ska tränas och tankas i goda vänners lag. Ska försöka njuta av min fredagskväll nu. Det är i alla fall lugnt och skönt!

ps. tog inte tag i tvätthögen idag heller!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar