lördag 9 februari 2013

Fulltankad

En lördag som började med en rejäl frukost, ett core pass följt av ett spinning pass. Hem och duschade och kastade i mig lite lunch. Middagsvilade med lillfisen och gjorde oss klara till kvällen. Gubbarna åkte upp till Upplands Väsby för herrmiddag. Marie bjöd oss på tjejmiddag. Marie, jag, Lotta, Maribelle och Ulla åt hummer, räkor, kräftor, aioli, avokado, nybakat bröd och detta sköljdes ner på allehanda olika viner.

 Till efterrätt hade Marie gjort egen choklad mousse med hjortron *mums* En underbart härlig kväll
, jag tog det dock lite lugnt med vinet då jag hade lillfisen med mig. Efter något som känns som en evighet för att ta sig hem med olika bussar ska jag nu krypa ner i sängen. Mätt, tankad av vänskap och värme och nöjd med både vänner och livet!

Den här fina nessesären fick jag av Marie i födelsedagspresent. Jättefin!

1 kommentar:

  1. Jag känner mig som en helt ny kvinna idag. Marie bjöd på en tjejmiddag som gav mig energi. Så kul att ses. Detta måste vi göra igen, tror det får bli hos mig nästa gång :-)

    Alfred, så söt och go!

    SvaraRadera