fredag 1 mars 2013

Tjejhelg i Norrköping

Idag fick jag se hur far och son gick till förskolan medans jag var kvar hemma <3


Cecilia kom och hämtade mig, vi plockade upp Linda från jobbet och åkte raka (inte) vägen till Norrköping där vi tänkte tillbringa helgen på Elite Grand hotell. En present jag fick av min sambo och några andra släktingar och vänner i present när jag fyllde år sist.

Det var meningen att vi alla 3 skulle på ansiktsbehandling på en salong i närheten men jag bokade av mitt då jag känt mig krasslig hela veckan. Nu sitter jag här och väntar med skumpa på att tjejerna kommer tillbaka...

...det verkar ha strulat till sig då dom borde ha varit tillbaka för ett tag sen så jag har hunnit göra mig riktigt hemmavid i hela rummet med mina saker utspridda precis som hemma...

...så om dom inte kommer snart kommer jag ha druckit flaskan själv!! Längtar till middag!
Hoppas ni som har hittat hit har en trevlig helg framför er! Kärlek!!

1 kommentar:

  1. På det hotellet har jag bott och trivts mycket bra :-)

    Kramkram

    SvaraRadera