onsdag 6 mars 2013

Det är något allvarligt fel på mig!!

Idag sitter jag äntligen vid datorn, men då har jag tömt telefonen på alla bilder till datorn.... på jobbet!!!!!!
Alltså inga bilder idag heller!
Jag fick en liten svacka nu då jag har tränat minst 3 dagar i veckan ett tag men utan resultat på vågen. Sen finns det säkert 100 anledningar till det, men jag med mitt obefintliga tålamod vill ju ha resultat. Ni som känner mig vet att jag utan problem kan hoppa på vilken diet som helst och köra den stenhårt, rasa 10-15-20 kg för att sen långsamt men säkert gå upp allt igen när jag är stressad, ledsen eller uttråkad. Nu är det tänka om och tänka rätt som gäller! Hellre än sund tjockis än en osund tjockis. Jag tänker fortsätta köra mina 3 dagar i veckan, för att skapa rutin, för att må bättre, för att gå starkare och rakare och för att ha kul och träffa människor. Skulle jag sedan gå ner i vikt av någon anledning så är det bara ett plus! Nu ska jag även ta rygg på en kollega på jobbet som promenerar 45 minuter rask promenad flera gånger i veckan, även det med inställningen att det är skönt med frisk luft, att röra lite på sig i detta stillasittande jobb och för att komma bort lite från jobbet. Ha en god kväll ni som tittat in!

1 kommentar: