onsdag 20 mars 2013

Arg, irriterad, svettig och galet glad!

Jobbet bokstavligen suger musten ur mig just nu! Jag är vare sig en glädjekälla eller särskilt stöttande i min grupp, som jag egentligen ska och brukar vara. Får se om jag ändrar på min situation på något sätt snart!?
Dagen blev inte bättre av att bli hemringd klockan 10 för att sonen var ledsen. Han har ingen feber, äter som en häst men gråter helt plötsligt och är otröstlig. Han kan bli distraherad av något för att sen brista i gråt igen. Vi förstår inte vad det kan vara, men fadern får stanna hemma med lillfisen imorgon så får vi se vart det bär...

MEN jag bestämde mig för att sluta dagen på topp! Körde Box på Friskis med grannen. Vi spöade skiten ur varandra och jag var så galet glad efteråt.. och helt slut!Väl hemma hade mannen gjort världens goaste middag och för att toppa allt fick jag ett positivt besked om skatteåterbäringen, så nu får jag och lillfisen en riktigt bra semester i Kanada! Då blir man så här glad!!! Och ett jobb är faktiskt bara ett jobb!

2 kommentarer:

  1. Prisa gud för skatteåterbäringen :)Vi gör som du, reser för dom. Troligen till Safari i Afrika eller annan resa

    SvaraRadera
  2. Hoppas att Alfred inte sätter det i system nu, att börja gråta i hopp och tron om att få gå hem. Lilla gubben.

    Spöade du skiten ur Malin eller Kenny. Jag hoppas förstås att svaret blir kenny :-)

    Kramkram

    SvaraRadera