lördag 2 mars 2013

Norrköping by night

Efter en lång och härlig frukost betade vi av Norrköpings 3 köpcentrum, ett efter ett. En välbehövlig lunch med ett glas vitt vin lugnade mina nerver mitt i shoppandet. Jag hanterar inte folkmassor så bra...

 Men nog hittade jag lite att handla i alla fall. Mest till lillfisen men även lite till mig själv. Kan någon bara förklara eller komma med tips på hur man handlar till sin sambo/pojkvän/man etc??? Fredrik har fått ett gäng böcker genom åren... något annat kan jag inte komma på att gillar eller behöver....
Efter shoppandet hade vi en timma på hotellrummet, sen hem till Cissis mamma med man som bor här i stan och tog några glas vin. Tillbaka och åt på hotellet och vid 22 gick vi till våra rum. Trötta, mätta och nöjda! Imorgon väntar mer shopping innan hemfärd!

2 kommentarer:

  1. Det bästa man kan ge varandra under de första barnaåren är egentid. Sjukt underskattat. Men jag tycker att ni verkar vara föredömen på just den biten. Annars är det väl prylar som man egentligen har, men inte den dyraste varianten som kan vara kul ibland. Som tex. Gilettes superduper mega fusion electrical seven blades in all directions.

    SvaraRadera
  2. Jag är väldigt förtjust i Norrköping och i dessa tre köpcentrum som ligger på rad :-)

    Kram

    SvaraRadera