måndag 25 mars 2013

Dansa. Pausa. Dansa. Pausa

Fråga mig inte hur många gånger jag har hört den låten eller sjungit på den i helgen som var! Jag fick en kryssning i present av lillasyster när jag fyllde år. I resan ingick buss upp, C2P hytt (en liten hytt längst ner i båten under bildäck) och skaldjursplatå. Jag uppgraderade hytten lite sen festade lillasyster och jag till morgontimmarna. Självklart bodde vi grannar med bandet och hängde med dom halva natten. Kom hem med skumpa och ett gruppkort på bandet. Hur roligt som helst! 

 <3 systrarna Fröberg <3
 uppgradering = check!
 Skaldjursplatån och ostrona sköljdes ner med ett iskallt och svindyrt Chablis!

Smygtog ett kort..
 Är det inte lite Marilyn Monroe över det här bakiskortet!?
När jag gör mig själv bäst på kort!!!
Ett minne hänger på kylskåpet här hemma!
Självklart har vi ätit våfflor idag, men istället för att visa en bild på dom visar jag hur våran häll ser ut efter att jag ställt en plastbunke på en varm platta.... Hoppas er vecka började lite bättre än min ;)

2 kommentarer:

  1. Jösses så roligt ni verkar haft!

    SvaraRadera
  2. Vilket röj jag kan tänka mig att det var på just den båten :-)

    SvaraRadera