torsdag 14 mars 2013

4 år med min kärlek!

Jag och Fredrik träffades genom min bästa killkompis, som idag är gudfar till vår son! 4 år är kanske inte så länge, men med tanke på att vi har hunnit köpa bostadsrätt, skaffa barn, sälja bostadsrätten, köpa villa och därimellan även bott i kollektiv samt avverkat ett 10-tal resor både tillsammans och med andra eller på egen hand så har vi hunnit med en del. Vi har haft dom högsta topparna och dom lägsta dalarna, det har varit skratt, gråt och en massa tårar av alla olika anledningar. Jag hoppas på många fler år.........


När jag kom hem stod en otroligt vacker blomma som visst hette något hiskeligt fult, men den påminde om en av mina favoritblommor, samt chokladöverdragna mandlar och ett presentkort på Body Shop! Vad min älskling fick av mig? Inte ett smack! Så! Är jag den enda på jorden som tycker det är helt omöjligt att handla till min karl??? Han får nästan bara böcker och dom få gånger jag köper något annat är det kläder och det är vare sig särskilt romantiskt eller personligt? Vad gör ni? Alla tips är välkomna! Nu ser jag framemot helg!

2 kommentarer:

  1. Är det månne ett fång ranuklar du fått!? Tja, vad köper man till sin karl? Böcker, whisky, parfym, tekniska tillbehör som en "docka" till IPhonen(eller ett coolt fodral), en hårklipparmaskin eller hans favorit öl eller godis.

    Jag ser också fram mot helgen, för då ses vi ju ��

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Själv fick jag blombud till jobbet idag, helt utan anledning, ett fång med rosor :). Vilka karlar vi har!
    Är tyvärr inte lika romantisk som Micke är...så jag har inte så många tips tyvärr. Till fars dag fick han Per Morbergs receptbok "Husmanskost" så han kan laga god till Isak, haha. Av Micke fick jag ett armband i 4-årspresent med tre länkar som det står: Sofie, Isak och Micke på :). Superfint!
    Ha en trevlig helg! //Sofie L

    SvaraRadera