tisdag 11 september 2012

Värsta är över nu!

Jag jobbar 80% nu och ett tag framöver. Vi har fixat och trixat med våra scheman så att lillfisen inte ska behöva ha så långa dagar nu när han är så liten. I mitt fall betyder det att jag jobbar så mycket jag bara kan måndag och tisdag för att kunna ta det lugnt resten av veckan. Nu har jag 13 timmar att fördela på resten av veckan. Känns så jäkla skönt!


Nu när hösten är på intågande och trädgården snart ska stängas (sista gången man klippt gräset, trimmat busken, krattat löv och äpplen) så börjar jag snegla på vardagsrummet. Jag vill så gärna fixa till det rummet. Det har en öppen spis, stora fönster och så jagar jag matsalsmöbler. Vill att det ska bli ett rum att hänga i under hösten och vintern. Tips och idéer mottages tacksamt!

1 kommentar:

  1. Jg tycker det är fint som det, låt det ta tid att inreda/möblera huset, ni har ju hela livet på er! (och jag har inte träffat M & B ännu, men ställt frågan på FB och inte fått svar om bordet) Ni har ju så mycket annat nu med dagis, jobb och resor :)

    SvaraRadera