torsdag 13 september 2012

Man lär sig av sina misstag

Idag sålde jag ett par sprillans nya stövlar på Tradera för 310:- och frakt 69:-, köpte dom själv för någon vecka sen för 400:-. Haha så nu har jag lärt mig att med breda vader ska man aldrig köpa stövlar i blindo!


 Eftersom jag jobbat ihop massa timmar i början av veckan så gjorde jag en 5-timmars dag idag. Hämtade lillfisen från dagis, hem och krattade trädgården, hämtade mamma från jobbet och körde hem henne och sen hem och laga mat.

Idag ville Linas matkasse att vi skulle äta Fish and Chips med ärtor och en sås på yogurt, äpple och curry. 
Jättegott tyckte både jag och Alfred. Barnkassen verkar funka så pass bra att vi nog kör den varannan vecka from nu.


Lia har åkt för att bo hos mamma till söndag då dom ska till Estland. Fredrik är i stan och kollar 2 filmer på bio. Jag och Alfred hänger i källaren. Han ska snart gå och lägga sig. Imorgon har dagis planeringsdag, så Fredrik och Alfred ska vara hemma. Och när jag slutat jobbet ska vi på babysim. Härligt avslut på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar