torsdag 6 september 2012

Lik mamma men söt ändå!

Igår slog Alfred munnen i badkarskanten och därmed lossnade en bit av framtanden. Det lär inte vara vare sig första eller sista gången den här vilda killen gör sig illa. Även jag har en halv porslinstand efter en vild lek som barn, så även om han är lik sin far till utseendet så lär han vara ganska lik mig till sättet.


Jag inser att kortet ser lite brutalt ut men han är mer arg än ledsen över att jag pillar honom i munnen. Nu har vi filat tanden med nagelfil så vi får se om det händer något mer!? 
Imorgon tyckte förskolepersonalen att Alfred kunde stanna hemma med pappa då han är för förkyld och trött för att vara på dagis. Så vi skippar även babysimmet, låter lillfisen vila lite i helgen så kör vi både förskola och babysim på måndag istället. 

Imorgon är det fredag, fler än jag som tyckte den här veckan gick fort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar