söndag 16 september 2012

En helg med känslor!

Igår var vi på bröllop. Det var Camilla och Peter som gifte sig med varandra. Det var en underbar dag, en underbar vigsel och en rolig middag med så klart massa känslor. Fredrik hade fått i uppdrag att fotografera dagen. Jag bestämde mig för att hjälpa honom/hålla honom sällskap, så vi gick hela dagen med varsin kamera. Nu ska jag redigera alla bilder så ni får ge er till tåls med lite bevis.


Det här är en halvdålig bild på Tomas. Vi är uppvuxna i Salem båda två. Vi har vetat om varandra i över 20 år. Tomas har gått i samma klass som några av mina bästa tjejkompisar (dom är ett år äldre än mig) och vi har massa gemensamma vänner. För över 6 år sedan blev jag tokförälskad i Tomas. Vi hade en kort och intensiv "fling" och det tog mig en lång tid att komma över honom. Jag kan omöjligt förklara eller berätta allt som hände mellan oss, men självklart är att det tog slut.... Jag har honom att tacka för så mycket!!! Om det inte hade varit för honom hade inte jag varit den jag är idag. Jag hade inte haft allt det jag nu har och jag hade inte gjort allt det jag gjorde innan jag träffade Fredrik. Tomas förändrade mig och mitt liv!!! Idag tog vi en lunch på stan, det var ett år sedan vi sågs sist. Självklart är jag inte kär i honom längre, men han känner mig, han får mig fortfarande att skratta åt mina tillkorta kommanden och han är en av få som kan vara brutalt uppriktig med mig. Och efter en lunch med mitt "ex" är jag ännu mer kär i min sambo som utan en axelryckning låter mig gå och luncha med Tomas. Jag vet inte om jag skulle vara lika förstående om jag hade samma vetskap om någon av Fredriks ex. Jag är så lyckligt lottad!


Till kvällen kom Stig och Gunilla och hälsade på. Dom hade en försenad present med sig till Alfred, ett jättefint underställ från Helly Hansen. Tack och bock, hälsar Alfred! Nu ska här redigeras bilder och känslor ska smältas och sorteras. Känner mig nöjd och glad och förväntansfull inför en ny vecka på jobbet! Hoppas ni andra har haft en lika härlig helg som jag och njutit av vårat underbara sensommarväder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar