lördag 29 september 2012

Kalas kalas kalas

Kärlek är att komma hem till någon man saknat och bara gosa gosa gosa... (jäkligt stark blixt, därav ser jag så sur ut). Veckan gick fort då jag bara jobbade 3 dagar. Jag har haft mycket att göra och kände mig lite uppgiven när jag kom hem igår, men det går över ganska fort när man får knarka "bebis".



 På fredagen hämtade jag världens finaste Ebba från stallet då hennes föräldrar var på middag med vänner. Gullunge!
 Mannen överraskade mig och lillasyster med en flaska bubbel, han tyckte vi var värda det <3 Han köpte även en flaska Amarone till mig. Den tänkte jag smaka på ikväll när fisen sover och jag blir ensam hemma.

 Lia och jag gick förbi Croc´s där mamma var på AW. Vi tog nån drink och lyssnade på Grabbarna Grus som spelade. Vi gjorde ett snabbt stopp på Flamman och avslutade med en öl på O´learys. Ganska ospännande dag som slutade med en påse nudlar i tv-soffan. Men skönt att umgås lite själv med Lia.

 Nu på morgonen har jag löst Melodikrysset, Fredrik har städat heeeeela köket och lillfisen har ömsom gnällt ömsom skrattat. Nu ska vi göra oss klara för ännu ett 1-års kalas. Den här gången i Nykvarn hos lilla Ida.


Hoppas ni njuter av er lördag vad ni än gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar