tisdag 22 oktober 2013

Skithöst!

Det finns ingenting jag gillar med det här vädret! Det är mörkt, kallt, regnar och blåser. Finns ingenting mysigt med den kombinationen. Jag har eldat hela dagen men ändå är det svinkallt i huset. När jag hämtade från dagis blev inte bara vi blöta utan vagnen också och inte såg jag nåt eftersom blåsten gör att det regnar nedifrån. Som om det inte räcker fick jag även veta att mitt drömjobb ligger ute på annons nu. Jobbet jag skulle amputera min arm för. Tjänsten, som enligt andra, aldrig går ut på annons. Varför nu? Jag bara kan inte förstå meningen med det.. känns som att han där uppe pissar på mig! Just det, sa jag att jag ligger dubbelvikt av mensvärk! Det jag vill ha minst av allt får jag kastat på mig och tvärtom. Fy fan vilken skitdag, tur att den snart är slut!

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

  1. Kan du inte söka tjänsten som du vill ha?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kommer nog försöka få till det trots att det ser lite dåligt ut att jag är sjukskriven just nu. Kruxet är att tjänsten ligger på intranet och jag kommer inte åt det hemifrån ;) kram

    SvaraRadera