tisdag 1 oktober 2013

Härlig höst

Om det här är höst får det gärna fortsätta vara så i några månader till. Jag var på långpromenad idag igen och iaktog min närmaste omgivning. Jag handlade lite och tog en fika på stan med Anna och Oscar. Hämtade Alfred från dagis och vi promenerade hem. Anna kom hem till oss och åt tacos. Sen fylldes huset med massa människor för att köpa tupperware. Jag är några hundralappar ifrån den supersnygga tekannan jag så gärna vill ha. Får se om jag kan sälja lite till. Jag märker att jag börjar göra vissa saker långsammare och att jag verkligen är medveten om vad jag gör/ser/hör. Kanske det är att leva lite mer i nuet!?

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

  1. Långsamt är bra.

    Tupperwear, som jag haft partyn genom åren. Oj, oj oj :-)

    Sköt om dig

    SvaraRadera