onsdag 2 oktober 2013

Minifredag

Idag gjorde jag mig lite fin, packade en väska och lunkade ner till stan. Jag strosade mellan husen, tittade på vilka hus mäklarna hade till salu och sen gick jag och tittade i alla affärer som intresserade mig. Tog en 2-timmars lunch på restaurangen min lillasyster jobbar på. Och sen promenerade jag till sonens dagis. Som vanligt stannade vi på motorvägsbron och där står han och vinkar tills nån snäll lastbilschaufför tutar på honom. Där och då rann han ur sina stövlar och låg på marken och stirrade i himmlen. Han ville inte gå! Räddaren i nöden, Sanna, plockade upp oss och körde hem oss. Nu på kvällen kom hon tillbaka och såg The great Gatsby med mig. Klart sevärd! Jag har haft en bra dag! Ska nu lägga mig och se vad morgondagen bjuder på...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar