fredag 4 oktober 2013

Jag ska bara...

Idag skulle jag få lunchbesök av Linda. Punkt! Det var liksom det som skulle hända idag. När det knackade på dörren runt lunch var det Jakob och Oscar som kom. Även Linda efter en stund. Sa jag att Fredrik och Alfred var hemma? Alla stannade på lunch. Tack Linda som tog med smörgåstårta som räckte till alla! Jag och Alfred tog en promenad till affären för att handla lite till helgen. Hann knappt hem då jag hör röster i trädgården. Farmor och farfar kom på "spontan"-besök från Höga Kusten!! Med sig hade dom även Erling, svåger med farmor och som nyligen blev änka då farmors syster gick bort i cancer. Nu har vi ätit hemmalagad Thai och självklart en varsin bulle från Svennes. Jag är sopslut och hoppas på sovmorgon. Trevlig helg!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar