tisdag 9 oktober 2012

Precis som jag känner mig just nu!

Det är höst, det är smärtsamt vackert ute trots regn, mörker och rusk! Jag har känslorna utanpå just nu. Kan inte sätta ord på det, bara känna, uppleva och ta mig igenom det. Ta beslut! Jag har ETT liv, vill det bästa för mig och dom jag älskar mest! Lätt? Vem har sagt att det ska vara lätt? Min sambo är säkert orolig för att jag har färgat håret, enligt honom är det typiskt kvinnlig kris att göra något drastiskt med håret när man vill ha en förändring i livet. Hur jag än gör blir det muppbilder på mitt hår, men det kanske räcker med att jag säger att jag är galet nöjd!!!



2 kommentarer:

  1. Okey, kanske vi borde träffas du och jag. Träffas får att vara goda lyssnare åt varandra. Snart är vi grannar och då är det bara för dig att kvista förbi :-)

    Kram du fantastiska kvinna!

    SvaraRadera
  2. Jag tar det som en inbjudan och kommer självklart komma förbi!

    Kram tillbaka till dig du fantastiska kvinna :-)

    SvaraRadera