fredag 5 oktober 2012

Fredagsmys

Har haft en sjukt bra dag! Efter jobbet kom mamma och hämtade mig, hem till henne och hennes man, ett glas rött så åkte vi upp till Heron City. Vi såg en apbra film, "En oväntad vänskap", fransk och så jäkla skitbra! SE DEN! Efter filmen åkte vi till en Grekisk restaurang, Lemoni, sen hem till mamma och Johan och tömde en flaska vin. Nu har jag precis kommit hem med taxi. 150:- för den lilla sträckan tycker jag är galet dyrt, men eftersom jag blev bjuden på allt av mamma och Johan idag så unnade jag mig det.

 Fredrik och Alfred skulle åka med Pernilla till Munsö idag efter babysimmet, men Pernillas bil gick sönder. Pojkarna åker istället upp till henne imorgon. Dom ska gå på fotboll och sova över. Killarna på jobbet höll bokstavligen på dö idag när jag berättade om vad dom skulle göra. Jag? Jag litar på min man! Kan jag göra annat när han litar på mig när jag umgås med mitt ex?!?!

 Lika kass som vanligt på att fotografera maten på tallriken. Är hungrig då och tänker inte alls på att ta kort..

Myspys hos min älskade mor. Första gången sen jag fick Alfred som jag var där själv och som min mammas dotter och INTE mor till hennes barnbarn. Mysigt värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar