söndag 29 september 2013

Sova säng!

Alfred som envisas med att rinna ut på golvet var lovad en säng till jul, men jag tog chansen och köpte en begagnad juniorsäng för 400:- med madrass och allt. Jag och Fredrik är också i desperat behov av en ny säng, helst 180cm bred och med gavel och allt. Men tills dess vi har råd med det får vi dras med skitsängen vi har. När jag möblerade om huset pajade vår gavel ihop totalt så nu har madrassen stått på golvet i flera dagar. Går sådär med en stelopererad sambo. Nu hittade jag en ny sängram för 300:- i Tullinge. Så även den hämtades idag och förhoppningsvis är den snart färdigmonterad. Med lite tur får alla sova lite bättre idag!

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

  1. Men Linda, be om hjälp!

    Jag kan bära och är en jävel till hantlangare, så du vet :-)

    Kram

    SvaraRadera