måndag 23 september 2013

Sjuk!

Jag blev sjukskriven idag! På heltid fram till 18 oktober, sen får vi se. Utmattning! Jag är utmattad! Nu måste jag acceptera läget, lära mig att koppla bort jobbet helt och hållet, inte känna en massa måsten här hemma och bara göra saker som gör mig glad och som jag tycker är roligt. Ni förstår inte hur svårt det låter för mig!! Idag tömde jag hela vårat sovrum. Allt står i vardagsrummet. Imorgon blir det Alfreds nya sovrum....
Vaknade även med halsont i morse, då är man tacksam för kusiner som bor i England och fyller på medicinskåpet här hemma. Tack Isa!

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

  1. Men Linda vad trist och tråkigt!

    Ta nu hand om dig ordentligt. Mitt hem är öppet för dig alltid.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du blir frisk snart. Jag och Lotta ska på bio på måndag Monica Z, ska du med?
    Kram Kram Marie

    SvaraRadera