torsdag 19 september 2013

Bonus...

Jag gillar inte ordet plast- eller låtsas- när det kommer till familjen, jag föredrar ordet bonus-, bonusmormor, bonussyster etc. Idag fyller Alfreds bonusfarmor, Lotta, år! På exakt samma dag som Alfreds pappa. Och fast Fredrik åkte utomlands så blev jag och Alfred bjudna till henne. Lotta är gift med Fredriks pappa och tillsammans fick dom Christoffer och Beatrice. Nu har Christoffer en liten Douglas med sin Viktoria. Allt är som det ska! Stort, komplicerat och bullrigt. Jag älskar det! Tack till alla bonusmedlemmar i våran härliga familj, för att ni släpper in oss och för en jättehärlig kväll! Innan Alfred somnade så han: mamma, jag vill leka med Bea igen! Det är ett bra betyg till faster kan jag lova <3
Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

  1. Det är vi som ska tacka er, Linda och Alfred för att ni kom till oss! Det var en jättemysig kväll och så roligt att vi alla träffades. Det är så fint det du skriver om bonus för det är just det är, en bonus att även jag får vara delaktig i er familj! Kram Lotta <3 <3 <3













    SvaraRadera