torsdag 12 september 2013

Gissa vem!

Jag har det tufft på jobbet! Senast igår ville min chef skicka mig till en beteendevetare för lite vägledning. Jag ser på det som ett misslyckande men måste också erkänna att jag inte mår vidare bra just nu. Kanske lika bra att jag tar tag i det nu när jag vippat på kanten några gånger, än att vänta tills det smäller på riktigt! Men inte ser jag vidare sjuk ut... eller!?

(Någon som vet vad som krävs för att kunna lägga upp bilder på bloggen från plattan?)

Jag försöker må bra! Jag tränar regelbundet och har blivit bättre på att välja "rätt" mat och omge mig av människor som ger mer än dom tar. Ändå går jag inte ner ett kilo, min ägglossning har försvunnit och jag håller på kraschar på jobbet! Jag kämpar på!

1 kommentar:

  1. Hej

    att gå till en beteendevetare är verkligen inget misslyckande jag har gjort det och bra verktyg att arbeta med de är inget fel att få lite hjälp i bland:). Att du inte går ner i vikt så finns det flera faktorer, Att du äter för stora portnier, stress av olika saker och att fel sorts mat.

    SvaraRadera