söndag 27 januari 2013

Nu kör vi..

.. så här glad kan man vara efter ett pass IW (indoor walking) och för att för första gången på över 2 år äntligen vara tillbaka på gymmet!

 Innan Friskis & Svettis var vi förbi Ann-Marie. Hon är 85 år och bor på gatan bakom oss. Änka, inga barn och inga nära släktingar. Hon har visst en kusin i Nykvarn. Hon bjöd på scones och fikabröd. Vilka historier hon hade att berätta! Skäms nästan lite som först tyckte synd om henne och trodde hon var ensam, men hon har allt sett till att hon har omgett sig med människor som tittar till henne. Och nu har hon oss!

Min nya hårfärg! Fortfarande koppar, men mycket mörkare brun blandad i färgen. Jag är nöjd!


Fick ett album av mamma idag med en massa kort på mitt första år! Tack mamma <3 Nu väntar en 4-dagars vecka då jag är ledig på fredag, hoppas ni som hittat hit har en skön söndagkväll!

1 kommentar:

  1. Åh vad jag också längtar till att få ge kroppen en chock, ett uppvaknande.....

    Så gamall och bo hemma, det är fint. Så snälla ni är!

    Kram

    SvaraRadera