torsdag 31 januari 2013

Idag har jag fredag!

Jag har tagit semester imorgon. Min lilla familj ska nämligen åka till Kalmar på en hotellweekend!


 Idag sjöng dom för mig på jobbet. Tror dom märkt ganska tydligt att jag varit hängig i veckan, så dom trodde kanske det skulle pigga upp. Vår sekreterare Lisa la till och med ner jobb på att göra en ros till mig!


 Hemma fick jag besök av pappas fru Nin, hennes yngsta dotter Helen och hennes fästman Gustav. Pappa låg hemma i influensan! Dom hade med sig mat, blommor och vin! Gustav är alla barnens favorit och självklart även Alfreds!


 Vackra tulpaner från pappa och hans fru!


Vackra tulpaner från min älskade Lill-strumpa

Jag fick även leggings, tajts och en tunika av mamma med familj. Tyvärr passade inte tunikan så jag får försöka byta den till något annat framöver. Lite lustigt att när jag försöker fly min födelsedag så slutar det med att jag blir firad i flera dagar istället...

Nu måste jag lägga mig, imorgon ska jag träna 07.15 Sen hem, duscha, äta frukost och packa. Tur att vi har semester och inte behöver stressa. Hoppas ni andra får en riktigt trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott Linda!

    Vad trevligt det låter med både en trip till Kalmar och presenter.

    Kram

    SvaraRadera