måndag 2 december 2013

gnäll gnäll gnäll..

Idag har jag jobbat och varit på power walk trots träningsvärk från helvetet samt början på nåt som skulle kunna vara en gräslig förkylning. Skönt väder men blev så jäkla kall om baken! Hemma har jag druckit liter med grönt te, ingefära och honung. Alfred var mosig och visade sig ha hög feber så han får stanna hemma från dagis imorgon. Toaletten på övervåningen har gått sönder så nu måste den bytas ut. Inte den bästa månaden för oss med extra utgifter. Därmed måste vi alla hålla oss i badrummet på nedervåningen. I det badrummet har istället golvvärmen gått sönder. Kan lova att det INTE blir snabba besök trots kylan då jag nästan behöver hjälp för att komma ner och upp från toaletten! Så, nu har jag gnällt! Annars är allt bra och jag längtar till tisdag!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar