söndag 1 december 2013

1/12-13

Lördagen började som vanligt med Melodikrysset. Vi hade skänkt iväg vår soffa och två fåtöljer (försökte sälja först men till och med att ge bort dom var svårt) Paret som kom och hämtade allt hade med sig en julblomma. Jag blev så glad då jag inte alls väntade mig det. På eftermiddagen kom pappas frus yngsta dotter (min bonussyster mao) Helen och hennes man Gustav. Helen är högskoleutbildad och jobbar typ som socionom men är även utbildad Personlig Tränare. Nu har hon tagit sig an mig!! Jag har en PT!! Vilken chans är inte det här!? Jag är lyrisk och efter ett tyngdpass på gymmet igår även helt slut! Älskar träningsvärk, kan knappt gå i trappor. Nu ska 106,9kg Linda bli lite mindre och första delmålet är att väga under 100kg i mitten av Januari. Idag har vi njutit av söndag och första advent. Gått på långpromenad, fikat gott med pepparkakor och lussebullar (inte jag dock) Alfred har öppnat sin fina julkalender han fått av sin farmor. Vi har ätit god fisksoppa och sett adventskalendern på TV. Nu ska jag se "Allt för Sverige" med Poppo (som jag kallar min morbror) och bara njuta av min kväll. Imorgon står långpromenad på schemat..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar