söndag 3 november 2013

Slitig söndag

På förmiddagen klädde jag o Alfred på oss för att gå ut och jobba i trädgården. Alfred trivdes inte alls och gick in igen efter 10 minuter. Jag däremot krattade hela trädgården själv (1300kvm) Det jag inte krattade upp i rabatter eller buskar samlade jag ihop i säckar. Jag passade även på att dra lite ogräs och annat småfix. Inne dammsög jag övervåningen och plockade lite. Fredriks bonusmamma, Lotta, var förbi och fikade med oss. På eftermiddagen åkte vi till Kyrkogården och tände ljus på min mormor och morfars grav. Det är snart 6 år sen min morfar gick bort och mormor 4 månader efter honom. Jag saknar dom båda så sjukt mycket. Jag står även fast vid att om jag dör ogift vill jag ligga på platsen som är tom hos dom. Hemma har vi ätit god mat, lagt lillfisen för kvällen och väntar nu på att Solsidan ska börja. Ha en skön söndag!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar