söndag 24 november 2013

Fan-fucking-tastiskt!

I frefags hade vi Saga och Sebastian på besök. Tacos, fredagsmys a'la Svensson rakt in i kaklet! Jag har alltid velat ha en stor familj och nu när det inte blev så omger jag mig gärna med andras barn. Även min mamma och morbror höll oss sällskap denna kväll. Lördagen var lugn och skön. Vi bjöd hem oss själva till Danne och Sanna på kvällen. Vi vuxna hämtade hem Libanesisk meze och barnen åt Donken. Jag är så glad och tacksam för vänskapen hela min familj har på Solvägen 13! Kärlek till er alla 4!
Helgen avslutades med Leenas babyshower. Har tackat nej till alla andra jag blivit inbjuden till, men då Leena bott större del av sitt liv i USA kändes det mer ok. Var ett mysigt sätt att uppvakta en blivande mamma på. Nu ligger jag och mannen i mitt liv i varsin soffa. Imorgon är jag ledig. Hoppas ni som tittar in har haft en trevlig helg!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar